dilluns, 4 de març del 2013

QUESTIONARI

13 comentaris:

  1. que xulo espero que rebis molts questionaris
    i que el blog vagi a millor!
    Molts petons

    ResponElimina
    Respostes
    1. moltes gracies per participar! jo tambe ho espero. Muaks

      Elimina
  2. Ja hi he participat ;) Espero que ho hagis rebut ^-^

    ResponElimina
  3. Potser una mica curt...
    es broma!! molt bona idea wapaa!!!
    m'encata q sempre hi hagin noves propostes

    Muakss

    ResponElimina
    Respostes
    1. si! per canviar una mica! ja en fare mes que es molt facil! muaks

      Elimina
  4. Ja l'he enviat.
    Com es fa per canviar respostes equivocades?

    ResponElimina
  5. Uau m'ha encanta la idea.. Ara mateix en poso un al meu blog, si no et sap greu,eh?!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Grraaciies! Clar que no em sap greu! Jo sempre dic: les bones idees es copien. Un peto!

      Elimina
  6. Que guai! m'ha encantat!
    No dubtis que he ficat que m'encanta el bloc i espero que així puguis millorar!
    PER CERT, FELICITATS PELS 13!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajajaja! Gracies wapa per estar-hi sempre i comentar sempre! T'hauria de fer un monument juntament amb les que comenteu sempre :D!

      Elimina
  7. Eeenviadoo ^^ muy buena idea, guapisima :D

    Un beso <3.

    http://liveyourdreamallthetime.blogspot.com.es/

    ResponElimina

Hola estic encantada que comentis ^^ segur que et respondré!! ;)